Egres

Általános

Egreske

Egreske

Szerintem is egyertelmu,hogy ez legyen  neve-termeszetesen Juli hugom elnevezese. Ez volt a 2. gyongygomb,amit csinaltam tavaly,miutan megtanultam Noritatol,hogy hogyan is kell ilyet kesziteni. Miutan megcsinaltam az elsot,verszemet kaptam es gondoltam,csinalok egy gigantikusat. Ez kb 4 cm atmeroju,a nagy zold gyongyei 1 centisek🙂 Nagyon jo lett az egesz,elegedett is voltam vele,de feluton rajottem,hogy ha nem teszek bele valami merevitot,akkor beomlik a sulya miatt.Ugyhogy osszegyurtam egy kis foliat es a kozepebe nyomtam. Ez kisse atsejlik a kepeken is,fel lehet fedezni. De nagyon buszke vagyok ra,amikor felveszem es o jokedvuen himbalodzik  rajtam🙂

One response »

  1. Szia tetszenek a munkaid
    en is most kezdtem gyongyott fuzni es szeretnek minden fortelyt megtenulni
    eloszor is magam tanulok interneten probalkozom hogy talajak nekem megfelelo technikat es mintakat
    ha tudsz segits nekem ebbe a gyongyhurka es a gyongygomb erdekel de meg eddig nem sikerult hurkat fuzzek pedig probalkoztam minta es leiras utan is
    elore is koszonom
    (ekezetek azert nincsenek mert Romaniaban elek es nincs magyar irasjel a bilentyuzeten)

Vélemény, hozzászólás?

