Nosztalgia

Általános

1 Forintosok

1 Forintosok

1 Forintosok

Ezt a fulbevalot azert csinaltam,mert valamelyik kedves blogtarsam oldalan meglattam egy hasonlot. Elnezest,hogy nem emlekszem,kinel,de akkoriban meg nem gondolkodtam azon,hogy blogot csinaljak es osszegyujtsem-raktarozzam hozza az infokat. Szoval,aki felismeri az otletet,az szoljon!!!

Akkoriban csinaltam egyebkent,amikor elegge honvagyam volt Amerikaban-meg mellesleg megerkezett Egyiptombol egy orosz ismerosunk es o egy befoglalt 20 Forintost kapott a szulinapjara. Orulet,hogy egy-egy darabhoz micsoda emlekek tarsulhatnak …. Es ma lettem 27 eves…..oregszem….es egyre jobban elhatalmasodik rajtam a NOSZTALGIA.

One response »

  1. Befoglalt pénzeket tudtommal Hoyacarnosa és Fruzska csinált. Legalábbis akiket én láttam. Szépen sikerültek a tieid is.🙂 És az egész blogodhoz gratulálok. Plusz köszönöm hogy kitettél, én is megtettem.🙂

Vélemény, hozzászólás?

