Boglárka

Általános

Boglárka

Boglárka

Boglárka

Boglárka

Ez a nyaklanc tegnap ejjel keszult,fel egytol haromnegyed 4ig. Mindenkepp el akartam vele keszulni,mert egy nagyon jo baratnomnek szantam,akit ma mentem meglatogatni. Azert is lett Boglárka a neve. Neki szuletett egy kislanya ,Anna,aki ugyan mar 8 honapos,de meg eddig nem sikerult talalkoznunk Amerika miatt.Na,de ma vegre elmentem Hozzajuk es Boglárka megkapta Boglárkát .

A nyaklanc egyebkent vegtelenul egyszeru,a mostanaban nagyon kedvemre valo peyote technikaval keszult-egy nagy muanyag gyongy van a kozepen es azt korbedolgoztam. Aztan diszitve van kis teglatest es nagy teglatest-gyongyokkel🙂

Szeretem ezt a vegeredmenyt-es valoszinuleg gyartok meg belole testverkeket mas baratnoimnek is.

I worked on this Piece ’til 3.45 in the Morning. I wanted to give it to my good Friend,Boglarka. She gave birth to Anna  8 Months ago  ,but I couldn’t visit them because of America.🙂🙂 But finally I made it!!!!!!!!!!! And She liked the necklace a lot!

I like it,too and I think,there’s gonna be more…

Vélemény, hozzászólás?

