Jamaicai hopehely

Általános

Jamaicai hopehely

Jamaicai hopehely

IMG_0544

Hugi szerint Jamaica is kicsit,mert a naracsszin hijan azt a szinvilagot idezi,viszont hopehely is,a mintazata  miatt. Ugyhogy maradt mindket elnevezes🙂 Nekem a pajzs-alakja miatt tetszik ez a fulbevalotipus.

I was thinking about a Name for this Earring and thought that it looks a bit Jamaican. (Except that I used gold instead of orange) My Sister told me,that she sees a Snowflake in it,so I decided to leave both Names.  And my favorite thing about this Piece is,that it looks like a shield.

2 responses »

  1. szia!
    nagyon szépek a fülbevalók, amiket csináltál, jó lenne ha én is így tudnék gyöngyöt fűzni:) nem gondoltál arra hogy elad őket?
    Kitti

    • Szia Kitti ! Nagyon orulok,hogy idetevedtel az oldalamra🙂 Gyongyot fuzni nem nehez,en ajanlom neked,hogy kezdd el! Amig otthon voltam,volt,hogy adtam el beloluk,de igy Ameriakbol kisse nehez:D Itt meg meg nem dobtam oket piacra,de azert csinalom a blogot ket nyleven,hogy aki szeretne,az itt is megvasarolhassa!

Vélemény, hozzászólás?

