Nagy kékség

Általános

Nagy kekseg

Nagy kekseg

Nagy kekseg

Ez a nyakek igezo,en mindig ugy erzem,ha nezem a kovet,hogy beszippant. Azert is gondoltam,hogy a hires film utan szabadon,igy nevezem el. A kovet egyebkent anyukam szerezte nekem a Baumaxbol🙂 A kis vilagoskek kovecskek pedig,csepp alakjukbol kifolyolag szinten a vizet idezik nekem,ugyhogy ez egy maximalisan es minden tekintetben “vizes” nyaklanc🙂

This necklace is mesmerizing! I look into the big blue rock and I’m lost. The little lightblue beads on it’s side look like drops,too,so this necklace is really a  “watery” piece🙂 Maybe that’s the Reason,I call it,Le Grand Bleu,after the Famous movie. The rock in the middle is from the Hungarian Baumax-thanks Mom:)

One response »

  1. Drágám!
    Most néztem meg az oldalt, egyszerűen csodásak a munkáid!!! Engem ez a kék fogott meg – mind a formája, mind a színe. Gyönyörűűűű!!!!

Vélemény, hozzászólás?

