Süni

Általános

Süni

Süni

Süni

Szokatlan szinek voltak ezek igy elsore nekem,a sargan csodalkoztam is,hogy igazabol miert is vettem meg.De aztan elkezdett nagyon tetszeni. Lorant is hasonlo szinekbol keszult. Nem hozza csinatam,csak igy sikerult😀 Mostanaban rakattantam a karkotokre es a gyurukre,tegnap is csinaltam egy “Patchwork” nevu gyurut, Mu mintaja alapjan,csak meg nem csinaltam rola fotot-viszont tegnap mar el is vittek,ugyhogy majd az uj tulajdonostol kell kernem egyet.

This is a very unusual color-palette for me. I was even wondering,why did I buy that kind of yellow???  But then we became great friends and that is this ring is the result ;D Lorant was made with similar colors,too. I’m making mostly rings and bracelets lately. Yesterday I made a ring called “Patchwork” (Mu’s pattern) ,but I didn’t make a photo of it and it’s already gone. But I’ll let the new owner to send me one😀

Vélemény, hozzászólás?

