Virágfüzér-Chain of Flowers

Általános

A mintajat a Beadwork magazin 2009 oct/nov szamaban talaltam. Mondjuk,eleg jol megvaltoztattam,mert a szineket mar en raktam hozza. De nagyon boldogan viselem,mert szeretek szines lenni es ezt tulajdonkeppen minden ruhamhoz hordhatom. Itt New Yorkban midnenki ugy oltozik,ahogy akar,es ez nagyon tetszik nekem. Otthon sokszor nem mertem szines lenni,mert az elegge kilogott. De itt semmi nem log ki.Ezert aztan olyan szinkombinaciokat probalok ki,amikrol azelott almodni sem mertem😀 Ennek is fel fogom tenni a mintajat,hatha segitek azoknak,akik szinesebbek akarnak lenni,csak meg nem kaptak meg a kello inspiraciot😀

I know,that most of the Necklaces and other work are my “Favorites” ,but I truly like this one particularly! I found the pattern in the oct/nov Issue of the Beadwork magazine and although I made it differently,the main Idea stayed the same. I only changed the colors of it. You’ll see it, I’ll upload the pattern in the Future. I decided to use lots of colors for the Flowers,so I can wear it with almost all of my Clothes. People are so colorful  in New York,and I was such a mouse before I lived here. But now I’m much braver and bright and colorful myself,too.

Vélemény, hozzászólás?

