Szemek

Általános

Ezt a RAW fulbevalot Zsuzsi oldalan lattam meg (gyongymania.blogspot.com) es miutan rajottem,hogy nem is olyan nehez,mint ahogy hittem,rogton 3-at keszitettem belole. Ahogy lefenykepeztem,es ram neztek a fenykeprol,engem egy orias szemeire emlekeztettek-innen  a nev😀

I was looking for inspiration for something new and I found these earrings on Zsuzsi’s website (gyongymania.blogspot.com) .They are lovely,aren’t they ? Made with the Technique named RAW they absolutely remind me of the Eyes of a Giant!!!! That’s how I found the Name for Them.

One response »

  1. Örülök, hogy megihletett a fülbevalóm. Tényleg nem nehéz, de annál mutatósabb! Nagyon szépek lettek a “szemeid”.🙂 (Az első képen tényleg, mintha egy csodálkozó rajzfilm hős nézne vissza.)

Vélemény, hozzászólás?

