Navrang I.

Általános

Hazajottem Amerikabol karacsonyra es az osszes gyongyfuzo cuccomat ott hagytam. Arra gondolltam,hogy annyi mindenfelet fogok csinalni es annyi helyre megyek majd,hogy nem lesz idom gyongyokre gondolni.De bizony mar a masodik esten ereztem,hogy valami nem stimmel. Ugyhogy Apukam volt oly kedves es atvitt a szomszed faluba-ugyanis en nem vezetek es igy kiralykisasszony vagyok,mert midnig valaki mas szallit-es beszereztem 2 fajta damilt. Masnap a baratnommel gyorbe mentunk,ott gyongyfuzotuket vettem es este mar fuztem.Igaz,hogy nem hoztam magammal a szep egyenletes delicaimat New Yorkbol,de az itt hagyott kasagyongyeimmel is tudok azert mit kezdeni. Bar nem tokeletesen egyformak,nagyon igyekszem es azt hiszem,a vegeredmeny nem is rossz.😀

I came home from the US for X-mas and I left all my beading-stuff there. I thought,that I’m gonna go from Relative to Relative and do so many Things ,that I won’t miss beading. But I was sooooooooo mistaken! On the second Evening I felt kind of restless. The next Morning my Daddy took me to a village in the neighborhood (I can’t drive,so I’m like a Princess,when I come home🙂 and I bought 2 kinds of fishing line. The next Day we went to Gyor with My Friend and I got some beading needles.  I was perfectly satisfied. The only thing is ,that I didn’t bring my precious Delicas from New York,but somehow I can cope without them😀 Don’t You think?  :D

Vélemény, hozzászólás?

