Norita baratnőmtől kaptam Karácsonyra

Általános

Miutan ezerszer megcsodaltam a blogjan,az oromom hatartalan volt,amikor kinyitottam a dobozt es lattam,hogy ez a szepseg van benne!!! Ez uton is koszonom,draga Noruskam!!! Nagyon sokszor hordtam mar. Nezzetek el Norita blogjara,megeri: http://www.gyongy-csoda.blogspot.com

I was the happiest Human on the Planet,when I got this Necklace as a Present for Christmas from my Dear Friend,Norita.Take a look at her work on her website,It’s worth it:  www.gyongy-csoda.blogspot.com

One response »

  1. Drága Ori! Szívesen! Én is kiteszem majd a tőled kapott gyönyörűséget, csak még várok a jó fényekre a fotózáshoz!

Vélemény, hozzászólás?

