Porcelánvirágok- Porcelain Flowers

Általános

Dia egyik mintaja alapjan keszitettem. A http://www.kreativvagyok.hu oldalon talalhatoak  meg. Olyan nagyon megtetszett,hogy rogton harmat is csinaltam. Mindet egyszeru femkarikara szereltem ra,mert egyszerusegre torekedtem es szeretettem volna,ha a medal ervenyesul.

These Flowers are made after on of Dia’s patterns,which I found on  www.kreativvagyok.hu . I liked it so much,I made three of them right away! Wanted to keep it simple,wanted to Flowers to “shine”, so I put them on a string necklace.

Vélemény, hozzászólás?

