Meg vagyok hatva…

Általános

…mert kaptam egy dijat Cs J-tol. Nagyon megorultem neki😀 Es most akkor nekem is ki kell valasztanom 3 embert,akinek tovabbadom magamrol meg mindenfele tenyeket kellene megosztani.  Hmmmm….

1. Nem nagyon szeretek utazni,ehhez kepest valahogy allandoan uton vagyok. Hol ide-hol oda,pedig mar legszivesebben megallnek egy helyen.

2. Szeretem a gyerekeket-ez is nagyban hozzajarult ahhoz,hogy tanar legyek.Szeretek tanitani,remelem,hogy miharabb ujra csinalhatom-es Anyukammal ellentetben-aki mar oreg motoros a tanarszakmaban,szeretem az osztalykirandulasokat😀

Amig nem tanitok,potcselekveskent gyerekekre vigyazok.Most pillanatnyilag legalabb 10 kolcsongyerekem van.

3.Ha nem enekelhetnek,ugy erzem,a vilag megallna forogni. De most ez szunetel kicsit. Mas,fontosabb dolgok vannak.

4. Rettentoen kotodom emberekhez,hazakhoz es targyakhoz. Es az elszakadas borzalmas.(Egy mozijegyet is baromi nehezen dobok el.)

5. A kastelyok es a varak borzasztoan vonzanak es szeretnek minel tobbet bejarni. (Aki esetleg kozel van,ajanlom a betleri kastelyt Szlovakiaban!!!!!! Az egyik kedvencem-szinte bantatlanul uszott meg haborut es fosztogatast es total be van rendezve!)

6. Jane Austen N.1 nalam, sajnalom,hogy nem beszelgethetek el vele egy kicsit! Az osszes konyvet legalabb 10szer olvastam es a beloluk csinalt filmeket szinte kivulrol tudom. Egyebkent sok mas konyvet is olvasok,mert itt a metron valo utazasok kibirhatatlanok es unalmasak lennenek konyvek nelkul.

Es ebbe a pontba irom meg a filmek iranti rajongasomat is,mert konyvek es a filmek 2 kihagyhatatlan pontja az eletemnek.

7. Szeretem nezni ahogy a nap lemegy a Duna mogott,mert ravetul a fenye. Fantasztikus latvany.

Kedves CsJ,koszonom,hogy ram gondoltal es az en 3 kivalasztottam: Kuti Kriszta, Nooni es Vervian.

Sooooo,I’m really impressed and honored,because I got a Blogger Price from Cs J. !!!!!!! Thank You very much for it!!! Now I have to choose another 3 people to give it to and tell 7 Things about myself.

1. I don’t really like traveling, still I’m on the go all the Time. Here-there,but I would like to stop now and settle.

2. I love Kids, and I think,that/s the main Reason I became a Teacher. I love teaching,I hope,I’m gonna be able to return to it ASAP! And -unlike my Mom,who is an expert of this Profession-I loved Field Trips with the Classes !!!!

I want to teach again. But until then,I’m taking care of little Kids. Right now I have at least 10 of them😀

3. If I couldn’t sing,I feel,the World would stop turning. But I put it on a hold for a While.

4.I’m attached to people,houses and Items very deeply! And the parting is always painful. (I’m keeping everything,even old movie-tickets.)

5.Castles and Mansions are tempting me  very much! (If somebody is close to it,or You get a chance,please,visit Castle Betliar in Slovakia. It survived Wars and robberies, and it’s beautiful!)

6. I feel,Jane Austen is is my best Friend and I think it a pity,that I can’t talk with her a little bit. I read all her Books at least 10 times and all the Movies based on the Books I know by Heart. I’m reading other Books,too,of course,because sitting on the Subway for Hours would be very dull without Them.

And I’m a huge Movie-fan ,too!!!!!

7. I love to watch the Sunset on the Danube,because it reflects it’s Colors like a Mirror.

Dear CsJ,thank You for thinking of me,and my 3 chosen Bloggers are : Kuti Kriszta,Nooni  and Vervian.

2 responses »

  1. Köszönöm Orsi, hogy rám gondoltál! Olvasva amiket írtál, észrevettem hogy jó pár közös vonás van bennünk. Pl. erdetileg én is tanár volnék🙂

  2. Szia Orsi!

    Igazán meghatódtam, és leginkább meglepődtem, hogy díjjal jutalmazol.🙂 Még egy éve sincs, hogy elkezdtem fűzni, nem járok tanfolyamokra, csak úgy a netről szedett minták alapján, vagy képről fűzök. Szóval, nincs sok kapcsolatom más gyöngymániásokkal, mert nem vagyok egy társasági ember, de ideje lesz bloglistát feltennem, mert rengeteg kedvencem van, szóval lesz kiknek továbbajándékoznom. Csak tudjak majd választani közülük.🙂

    Még egyszer köszönöm a díjat, és hamarosan tovább is adom 3 embernek. Csak egy kicsit még örülök neki.

    Amúgy én is tanítottam 3 évig, csak aztán elsodort az élet.🙂

Vélemény, hozzászólás?

