Esküvői szettem

Általános

Hat vegre kompletizaltam. Nagyon tetszik a vegkifejlet🙂 Ez is hozzajarul majd ahhoz,hogy kereken egy honap mulva boldog menyasszony legyek🙂 A fulbevalokat,meg a karkotot (Dia Anaidja) talan mar mutattam,a fejdiszem az ujdonsag,azt csak par napja fejeztem be. Asszimetrikus es ugyanolyan kis havasi gyoparkak vannak rajta,mint a fulbevalon. Nyaklancot nem csinalhattam a ruham nem tul nagy kivagasa miatt-igy a fejdiszen eltem ki magam🙂 Remelem,hogy nektek is tetszik😀

It’s complete,finally-and this way I feel more complete,too. And I like what I see. This Set is one of the many little Things to secure my Happiness as a Bride.I think,You’ve already seen the Earrings and the Bracelet(Dia’ Anaid pattern),but the Headpiece is a brand new Thing,fresh from the Oven. What I love about it,that it’s assimetrical and it has the little Edelwiss flowers,just like the Earrings. The Neck of my Dress is very high,so it can’t take a Necklace,but I think,it’s even better like This! I hope,You’ll like it,too😀

7 responses »

  1. Jaj,Noruskam,de kedves vagy!!!!!!!! En is nagyon varom mar! Legy szives,kuldjel postai cimet,hogy hetfon elkuldhessem az ertesitot🙂

  2. Gratulálok Orsi!Ez olyan mese szép!Olyan habos!Olyan finom!!!Nagyon sok boldogságot kívánok Nektek erőben, egészségben,sok kis aranyos lúrkoban.)

  3. Gratulalok az eskuvoi szetthez, nagyon tetszik. Egyszeru es nagyon elegans. Sok boldogsagot

Vélemény, hozzászólás?

