Újabb lepkék

Általános

Ujabb gyonyorusegek Katyperlestol es a Glass Butterfly nevu oldalrol ( http://www.theglassbutterflyetc.com/home.html ) Koszonet erte,nagyszeru mintak !!!!!! Es gyonyoruek is!  A lila lepke hatalmas,majd teszek fel olyan kepet is,amin latszik a merete.

I found these beautiful Patterns on the blog of Katy B. and on a blog called the Glass Butterfly  ( http://www.theglassbutterflyetc.com/home.html ). Thanks!!!!! I love them both! The purple Butterfly is huge-I love huge Butterflies😀

15 responses »

  1. Szia:-)))
    Ők vmi álom szépek:-)))))

    Én is csinálni fogok:-)

    perzse, ha nem bánod….
    Régebben kerestél….hnap írk Neked:-)

    • Jaj,ne viccelj mar,dehogy banom!!! Csinald csak batran,ha kell,kuldom a mintat. De majd mutasd meg a blogodon,mert nagyon kivancsi vagyok!!!

  2. Szia!

    Nagyon szépek!
    Nekem a lila lepke tetszik nagyon!
    Barátnőm és én is oda vagyunk a lepkékért!
    Mindkettőnk függönyén díszelegnek a szebbnél szebb példányok amiket találtunk…:D
    Szeretném elkérni a lila lepke mintáját ha lehet!

    Köszi
    Reni

  3. Szia Orsi!
    Nagyon szépek a lepkéid, azt megkérdezhetem, hogy a lila végig peyote, vagy van benne brick stich is?
    Előre is köszi!
    Dia

  4. Szia Diana😀 A nagy lila lepke vegig csak peyote. Talan a szarnyanak a vegei brick stitch-el keszultek,mert azokat kicsit nehezebb megcsinalni. De meg fogod latni,a minta nagyon jo es egyszeru,csak arra kell vigyazni,hogy valamivel jelold,hogy hol jarsz,mert nagyon konnyu elteveszteni a sorokat😀

  5. Szia!
    Nagyon tetszenek a munkáid, főleg ezek a pillangók, én is odavagyok értük!
    Elküldenéd nekem is a lila lepke mintáját, légyszi? ( lilla823@freemail.hu)
    Nagyon köszönöm előre is!
    További sikereket kívánok!🙂

    • Szia Lilla😀

      Nagyon orulok,hogy neked is tetszenek a lepkek,en total odavagyok ertuk!!!! A lepke mintajat megtalalod a leirasban🙂 direkt beraktam a linket,mert nagyon nepszeru🙂 Sok sikert az elkesziteshez!
      Ori

      • Szia!
        Köszi, láttam a linket én is, de nekem valamiért nem akarja megnyitni az oldalt, olyan mintha már nem is létezne… Ezért is fordultam Hozzád a mintáért, mert nagyon tetszik és mindenképp szeretném megcsinálni. Ha valahogy mégis el tudnád küldeni nagyon megköszönném!🙂
        Lilla

    • Sziamia,bocs,hogy csak most irok!meglepetessel vettem tudomasul,hogy megszunt az oldal,ahol a minta van. De most eszembe jutott,hogy en amugy is minden mintat kirajzolok papirra,mert onnan sokkal jobban szeretek dolgozni. Holnap elobanyaszom a papirjaimat es elkuldom neked! Hadd oruljel🙂

  6. Szia Orsi! Gyönyörű a lepkéd! Esetleg el lehet kérni a mintát, mert sajnos a link nekem sem működött!

    • Szia Ildiko,perszehogy!!!!!! Nagyon szivesen elkuldom! Mar tobb embernek igertem,hogy befenykepek mintat,csak mostanaban nem ertem ra. De elokeresem es holnap jo fenynel lefotozom es elkuldom.
      Udv,Ori😀

  7. Szia! Nagyon gyönyörűek a pillangóid! Én is sokat fűzök, ez a kedvenc hobbim, és szívesen kipróbálnám ezt is! Ha lehetséges légyszives küld el a pillangók minta rajzát, vagy hogy hol találhatom meg őket. Előre is köszönöm. Judit

Vélemény, hozzászólás?

