Lepkeország

Általános

One response »

  1. Nézegettem a képeidet, nagyon ügyes vagy peyote-ból. Nekem a formák nem mennek max. a sima karikba.
    Ami feltűnt még a mennyasszonyi szettednél a hajfésűnek az alapja, azt hol vetted? ugye nem new yorkban? mert az nekem annyira nem a sarkon van…
    gondoltam rá, hogy csinálnék is, de drótozást nem próbáltam még soha
    Amúgy készültek nekem is új ékszerek, ha gondolod néha kattolj a netlogomra, talán a hétvégén le tudom fényképezni őket.

    Üdv.
    Anikó from Budapest🙂

Vélemény, hozzászólás?

