Halloween a lányokkal-Halloween with my Girls

Általános

Nemreg ertem csak haza az idei Halloween Parade-rol (amirol igazabol sikeresen lecsusztunk),hat,fantasztikus volt! Ugyhogy azonnal fel is toltottem a kepeket,hogy megmutathassam. A Facebookra nagyon sokat feltettem,mert  rengeteg jelmezt lefenykepeztem. A baratnoim-lakotarsaim Agnieszka (halott balerina) es Justyna (zombi boszorkany) voltak a tarsaim ma ejjel a turan😀 Jomagam zombi Jane Austen voltam. Elozo ejjel szereztem be a bonnet-et (a fejemen) ,ert a ruham mar regota megvan. Mindkettot a kedvenc regisegboltunkban vettem,a neve Reminiscence . Azt hiszem a kepek magukert beszelnek,rettento jol szorakoztunk!!!!

Vélemény, hozzászólás?

