Flower Power

Általános

En olyan boldog vagyok,hogy elmondani sem tudom. A Flower Power egy nagy lepes szamomra-ennel nagyobb mar csak a Gaudi. De ha ezt meg tudtam csinalni,a a Gaudi se lehet messze. Mar elore latom lelki szemeimmel a Hugocskamat,ahogy kunyeralja tolem😀 Holnap mutatom az osszerakott nyaklancot is,nagyon elegedett vagyok vele! A lanc tobbi resze egyebkent Cyrene bogyo, Fly es Emran bogyoja, es Alexandra blogjan talalt foto alapjan begyongyozott lencsek. Es jo hosszura csinaltam😀

I’m craaaaaaaazy happy,that I finally made the Flower Power Pendant! This was a huge Step for me. On the first Place of the ” Want to achieve ” list is the Gaudi cross. Flower Power was the Second-and I conquered it!!!!! So the Gaudi can’t be far either! I can already see it,how my Sister will beg me to make one for Her,too😀 The other Parts of this Superlong Necklace are Cyrene ball, balls of Fly and Emran and the beaded lenses I found on Alexandra’s blog.

One response »

  1. Nagyon szép, ügyes vagy, egyszer én is hozzáfogtam, de nem úgy ment, mint ahogy elképzeltem, úgyhogy abbahagytam, de ahogy magamat ismerem, úgyis megcsinálom, ha eljön az ideje….hehe….

Vélemény, hozzászólás?

