KisCilike a gyűrűmmel

Általános

 

Ezen a kepen lathato a kishugom a gyuruvel,amit en keszitettem. Nagyon szepen latszik a kezen(egyebkent lila szinu)-amint eppen elmereng egy studiofelvetel kozben😀 Nemsokara lesz DVDjuk😀 Addig is- www.soharoza.hu. Hajra Pipi!!!!!!

This is my little Sis with the Ring I made- on her. It’s purple and You could have seen it’s blue and purple Siblings in an earlier Post. On this Picture She’s in a Studio,they were recording some Material for their new DVD-if I’m not mistaken. Check out their website www.soharoza.hu

One response »

  1. Szia Orsi!

    Nagyon orulok, hogy ratalaltam az oldaladra. Egyszeruen zsenialis…! Eppen vlmi szep fulbevalot nezegettem az interneten es Rad leltem.

    Gonyoru a Zoldek es az Egyszerucske es mind! Igazan tetszenek. Vettem ket napja magamnak bijou gyongyot.
    De most mar vlmi mereszebbet szeretnek.
    Koszike az ihletet!
    Elbuvolo! Csak igy tovabb!

    gabi

Vélemény, hozzászólás?

