Norita hópelyhei

Általános

Ez egy karkoto-Noruskam csodalatos mintaja alapjan-csak annyira nem birtam eltalalni,hogy hogy is kene fenykepezni,hogy 3 kepet is csinaltam rola,kulonbozo hatterekkel.Feheren,az egyik zold szekunkon es a farmeremen is probaltam. A karkoto fantasztikus,2drop peyote minta,szerintem Noruskam egyik mestermuve!!! Toltsetek le ti is az oldalarol es csinaljatok meg!!!! En kicsit orsisra alakitottam a szineket.

It’s the same Bracelet on all the three Pictures,only I found it difficult to take a good Picture of it,so I took 3 with different Backgrounds. It’s a Pattern from my dear Friend,Norita,I think,it’s one her Best works! Download it and don’t hesitate to do this Bracelet,because it’s gorgeous!!! I-of course-had to change the Color palette😀

6 responses »

    • Szia Ildiko😀 Nem is tudom,mi a neve,de fantasztikusan csillog!!!! Asszem,erre mondjak azt,hogy puspoklila. A pontos nevet nem tudom,mert a bolt,ahol veszem,maga csomagolja es csak a kulso papirboritasra irjak ra,hogy mi,magara a kis muanyagdobozkara nem. De ha legkozelebb megyek arra,megnezem es megirom. Nagyon sokat hasznalom,mert ez a szin egyszeruen csodalatos!!!! Orulok,hgy neked is tetszik😀
      Udv!
      Ori

  1. Korában is jártam az oldaladon, de most nem tudtam megállni, hogy ne írjak!🙂
    Nagyon tetszik ez a minta!.🙂

    • Szia Saci,hat nagyon orulok,hogy tetszenek a munkaim. A baratnom keszitette ezt a mintat es en is nagyon szeretem,bizotsan o is nagyon orulne neki,hogy megdicsertek🙂

Vélemény, hozzászólás?

