Vásári szerzeményeim

Általános

Street fair  (utcai kirakodovasar) volt itt a Fresh Pond Road-on,olasz jellegu,mert nagyon sok olasz el errefele.Vettem ezt a ket par fulbevalot,mert nagyon tetszett a mintajuk. itthon az elsot mar le is masoltam. Ketszer😀 Az en munkaim az also kepeken.

We had a Street Fair on Fresh Pond Road,our massive Italian community was having a Feast😀 I bought these Beauties there…so I can copy them at Home😀 But I’m happy,that I supported the local Beaders! My Pieces are on the Pictures below.

6 responses »

  1. Kedves Orsolya!
    Megkérlek,hogy ha lehetséges küld el nekem ennek a két fülbevalónak a mintáját.
    Nagyon tetszik,és szeretnék megpróbálkozni vele🙂
    Köszönöm,Márti

    • Szia Marti🙂 En meg csak az egyiket csinaltam meg,az lathato a kepeken is,nem csinaltam hozza mintat,de megprobalom megrajzolni. A masik hihetetlenul egyszeru,ha gyakorlott gyongyos vagy,talan keprol is menne.De ha nem,akkor megprobalok arrol is valamifele mintat csinalni.
      Udv,Ori😀

  2. Kedves Orsi!
    A virág alakú fülbevalónak a mintáját szeretném elkérni, ha lehetséges. Próbálkoztam vele, de “beletörött a tűm…” Ezúton is nagyon szépen köszönöm!
    Krisztia

    • Szia Krisztina🙂 Nemsokara csinalok egy ilyen fulbevalot es majd csinalok a folyamatrol fotokat.

      • Szia Orsi! Előre is nagyon szépen köszönöm!!🙂

Vélemény, hozzászólás?

