Vezsuzsi cicái II.

Általános

Ezen fulbevalo elkeszitesere 3 eros indokom volt.

1. Nagyon edesekek rajta a cicusok!

2.Kedves mintam a peyote,nagyon szeretem csinalni.

3.Valoszinuleg a hugocskamnal fog landolni az elso, kek-barna par,es en sem maradhatok cicak nelkul.

Ajanlom a nagy fulbevalokat kedveloknek😀 A minta  itt

I had 3 strong Reasons to make this Pair of adorable Kittens-

The Kittens are just very cute,and I love to work with Peyote…and that probably the Pair I made previously,is gonna land with my Sister😀

I recommend the Pattern to the Beaders,who like big Earrings😀 You can find the Pattern here

4 responses »

    • Szia Zsolt,perszehogy tudnek segiteni. En kirajzoltam a mintat papirra,mert nem szeretem sokaig nezni a kepernyot es a szamolas miatt is konnyebb. A mintat a kozepen kell kezdeni,kivalasztasz egy sort es azt csinalod meg elobb,aztan elindulsz valamelyik oldalra. A hetvegen majd befenykepezem neked a kezdeteket,aztan onnantol mar szerintem tudni fogod-ha ismered a peyote technikat. Remelem,hogy ez igy segitseg lesz🙂
      udv
      Ori

Vélemény, hozzászólás?

