Gyönyörü

Általános

Egyelore sajnos csak nev nelkul tudom ezeket a szepsegeket megmutatni,de ahogy hazaernek az ujsagaim,azonnal megirom,hogy milyen minta alapjan keszultek. Ajanlom mindenkinek,a legesleggyonyorubb nyakek!!!! A hugocskamnak is ezt csinaltam a Nemzeti Szinhazas premierjere. A kovetkezo kepen en vagyok😀 De az o nevet mutatom a darab plakatjan.

Unfortunately I’m not able to tell the Names of these Beauties yet,but as soon as my Magazines arrive from the States,I will put the Names of the Patterns here. I’m recommending it,my Fellow Beaders,it’s not an easy and fast job,but when it’s done,it’s Perfect! I made it for my Sister’s Premiere in the National Theater and She loved it,too! On this bottom Picture I’m showing her Name on the Poster of the Show. I am sooooo Proud!

6 responses »

  1. Kedves Orsi, gyönyörű a két nyakéked, gratulálok hozzá. Én is szívesen elkészíteném, ha megosztod velem, hogy milyen minta alapján készítetted. Köszönöm!

    • Sziaszia,
      en nem tudom,hogy neked irtam-e es elkuldtem-e a nyakek mintajat. Ha nem,akkor ne haragudj,nagyon sajnalom,hogy nem reagaltam ilyen hosszu ideig. Befenykepezem a mintat es elkuldom majd neked is termeszetesen. Megnezegettem a FBon a munkaidat es gyonyoruek!!!!!🙂

  2. Kedves Orsi! Gyönyörűek a gyönyörű nyakékek!🙂 Nagyon ügyes vagy! Szeretnék én is megpróbálkozni a fűzésével, ha megkaphatnám a mintáját Tőled! Nagyon szépen köszönöm!🙂

    • Szia Hajni🙂 Perszehogy megkaphatod, nagyon egyszeru a fuzese es az abrak alapjan meg is lehet csinalni. A Beadwork magazinban van a mintaja,befenykepezem majd neked es elkuldom.

      • Nagyon szépen köszönöm!🙂 Aranyos vagy! Várom majd!🙂 Remélem sikerülni fog!

Vélemény, hozzászólás?

