Pávák I.

Általános

A gyongybox forumon esdekeltem egy pava mintaert es Csorba Agi volt olyan kedves,hogy kuldott nekem egyet. Agi,hadd koszonjem meg itt is meg egyszer,egyszeruen gyonyoru es azota legalabb 3-at keszitettem belole.  Agi blogja szerepel a bloglistamon,nezzetek be hozza!

My two most favorite animals are the Butterflies and the Peacocks. I wanted to make a Peacock very badly and was begging for a pattern on the forum of Gyongybox. Csorba Agi,a fellow Beader was nice to send me one 😀 It is astonishing, I made 3 of them since. Agi’s blog is in my bloglist,please,go and her see her work!

Egy hozzászólás »

  1. Szia Orsi!
    Nagyon szép lett a pávás fülbevalód. Már rég óta keresem ennek a mintáját, nem tudom, hogy elkérhetném-e ? Ha igen, akkor nagyon hálás lennék, ha elküldenéd. Köszönöm Virág

  2. Szia Orsi!

    Pávás képeket kerestem a neten, így bukkantam a blogodra. Jársz még erre?
    A kedvenc állatom a páva és a pillangó, már egynapos korom óta :)))
    Szeretnék egy pávás gyöngyfülbevalót, és bár Londonban élek, ami nem a szomszédság neked, azért biztos át lehetne hidalni a távolságot.
    bodnarerika1@gmail.com

  3. Szia!

    Nekem is nagyon tetszik a pavas fulbevalo!
    Hol lehet megtalalni a mintajat?
    Koszonom elore is !
    Betti

    • Szia Betti,nagyon orulok,hogy ez a pavacska ilyen nepszeru 🙂 Termeszetesen kuldom neked is a mintat-szerintem az,aki nekem kuldte,nem banja,hogy terjesztem a pavamaniat 🙂 amint sikerul megtalalnom,mar repul is!
      Udv,Ori

      • szia!
        Bocsanat,hogy csak most valaszolok!
        Termeszetesen varom a pavaim!

        Koszonettel: Bett

Hozzászólás