Őszi nyakláncok- Fall necklaces

Általános

Mindenki tudja,hogy imádom a hosszú nyakláncokat. És ezek különösen a szívemhez nőttek,mert rengeteg apróságot használtam fel a készítésükhöz. Olyanokat,amiket évekig gyűjtögettem,hogy majd csak jók lesznek valamire 🙂

Everybody who knows me knows about my addiction of long necklaces. These are especially close to my heart because when constructing them I used many little pieces I have collected through the years. I put them aside not knowing what to do with them just yet but now they have found their rightful places:)

 

IMG_6501 IMG_6500 IMG_6499 IMG_6498 IMG_6497 IMG_6496

Egy hozzászólás »

  1. Szia Orsi!!

    Most találtam rá az oldalara, és atyavilág, itt minden gyönyörű! Imádok én is gyöngyöt fűzni, és láttam, hogy még elég régen csináltál pávát, fülbevalót. Esetleg annak van mintája? Bárhol? Csak mert nem találom, és beleszerettem abba a mintába, szívesen megcsinálnám én is 🙂

    Előre is köszi: Emese

  2. Jajj, és ahogy nézegettem találtam egy kolibrit is. Annak a mintája megvan? Láttam belinkelted, de már elég régi, és nem találtam meg 😦

    Emese 🙂

Hozzászólás